Script Hook V + Native Trainer v1.0.372.2 | Kurulum/İndirme Linki


Script Hook V + Native Trainer Nasıl Kurulur ?


1- Script Hook V + Native Trainer.zip dosyasını indirin.

2-Zip dosyasını açın.


3-Açtığınız zip dosyasının içinde "bin" adlı klasörü açın.


4-Açtığınız klasörde ki 3 dosyayı GTA 5' i kurduğunuz yere çıkartın.





Script Hook V + Native Trainer Kurulum - Resimli Anlatım


----------------------------------------------------------------------------------------



Kurulum işleminden sonra, oyuna girin.Oyunda F4 tuşu ile Trainer Menüsünü açıp, çeşitli özelleştirmeler yapabilirsiniz.





Trainer Kontrolleri



F4 - Trainer'i açmak/kapatmak 

NUM2/8/4/6 - Menü kontolleri (Numlock açık olması gerekli) 
NUM5 -  Seç tuşu (Enter)
NUM0/BACKSPACE/F4 -  Geri tuşu
NUM9/3 -   Araç hızlandırma tuşu (Vehicles sekmesinden Speed Boost seçeneğini aktif etmeniz gerekli) 
NUM+ - Araçtan roket atma tuşu ( Yine Vehicles sekmesinde ayarı açmanız gerekli)






not_yekta_
not_yekta_

12 yorum:

  1. çok çok teşekkürler sayenizde kurdum birsürü mod var içinde gerçekten bayıldım

    YanıtlaSil
  2. oyun bozuldu mk yapacanız işn km ya

    YanıtlaSil
  3. Kurduğunuz dosyaları silip oyununuzu kurtarabilirsiniz. Sorunu çözemezseniz TeamViewer'dan da yardım edebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yardımınıza ihtiyacım var bana ulaşabilirseniz çok iyi olur.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Ne yazık ki PS3 için geçerli değil. Yalnızca PC platformu içindir.

      Sil
  5. ? birde ben konsoldan nasıl yapacağım :D yuvarlağamı bascaz r2 ye mi ne :D

    YanıtlaSil
  6. hata veriyo version hatası yardımcı olurmsun

    YanıtlaSil
  7. bende numlock yok nasıl yaparım

    YanıtlaSil
  8. sa kardesım ben bi script hook v programını gta 5 in içine attım oyuna girince f4 tusuna basıyorum oyunu alta alıyor hep a pc leptop

    YanıtlaSil
  9. steam versiyonunun story modunda script hook kullansak ban yermiyiz ??

    YanıtlaSil