OpenIV programı kullanmak - Örnek Araba Modu Kurulumu

OpenIV ile araba modu kurmak, detaylı anlatım.



1- Öncelikle sitemizden bir araba modu indirelim.Bu anlatımda Tofaş Şahin modu kullanıldı.(Modu indirmek için tıklayın)
2-Ardından modu bir klasöre çıkartalım.


Çıkarttığımız dosyalarda "Beni Oku" dosyası veya ona benzer bir kurulum text dosyası olacaktır.
Dosyayı açın.







Kurulum' da yazan dizin, sizin bu modu hangi GTA 5 dosyasının içine atmanız gerektiğini anlatıyor, bu yüzden text dosyasını kapatmayın.






OpenIV programını çalıştırın.








Kurulum dosyasında hangi dizin yazıyorsa OpenIV aracından o dizine gidelim.










Kurulum'da yazan dizine geldiğimizde, en üstte bulunan
sekmedeki "Edit Mode" ' a tıklayalım.Bu sayede GTA 5'in dosyalarını değiştirebileceğiz.

Tıkladıktan sonra, gelen uyarıda "Tamam" butonuna tıklayın.





Kuracağımız modun dosyaları ile aynı olan gta 5 araba dosyalarını silin.




Ardından ekle tuşuna basın.



İndirdiğiniz mod dosyalarını seçin ve ekleyin.




Mod Kurulumu tamamlandı.
not_yekta_
not_yekta_

23 yorum:

  1. bu tam olarak ne işe yarar faydalarını anlatabilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil
  2. admin olmuyor yaa. oyunu açınca hata veriyo. benim gta 5 crack'li ondan olabilirmi. acill yardımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısı bendede oluyo hiçbir çözüm bulamadım kardeş

      Sil
    2. senin gta 5 korsan mı ?
      Herhalde korsan olduğundan açılmıyor ... Ekip lojistiğe sordum yapar mısın dedim. Korsana destek vermiyoruz dedi . tek çare 180 liraya o gta5i atcan. ulan paramı basıyoz biz gta 5i alalım

      Sil
    3. sag tıklayıp yönetici olarka çaliştır yaptınmı

      Sil
    4. Arkadaşlar, korsan olduğundan kaynaklanmıyor. Korsanlardada çalışıyor.

      Lütfen kurulumu doğru bir şekilde takip edelim.

      Teşekkürler.

      Sil
  3. eğer bulursan bana da haber ver sonerulker2013@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Yapacagınız iş batsın sizin gitti oyun

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar bende crackli kullanıyorum openıv de üstte toolsa ardından asımanagere gelip ilk 2 şeyi install edin düzelir :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Ben GTAyi satin aldim ve soylediginiz sekilde modu yukledim ama oyuna girdigimde araba degismiyor. open iv'den bakiyorum orada degistigini gorebiliyorum 3d olarak oyunu acip kapattiktan sonra open ivde tekrar bakiyorum ve tekrar eski haline donuyor yardimci olursaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. Online a mod kurulu girsek ban yer miyiz?

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. gerekmiyosa sadece araç moduyla ban yermiyiz

      Sil
    2. Evet banlanabilirsin 3.parti dosya değişikliğinden

      Sil
  9. benim gta v crackli dediğini yaptım oluyor

    YanıtlaSil
  10. benim oyun open 4 den sonra social cluba baglanıyor ve oyunun bütünü kadar güncelleme veriyor 64 gb kadar ..silinmiş olabilir mi

    YanıtlaSil
  11. http://www.gta5modlari.com/2016/10/mod-kurulumu-sonras-gta-5-in-tekrar.html

    Burada tekrar yüklenme/güncelleme sorununa çözüm anlatıldı.

    YanıtlaSil
  12. kardeş ben yüklüyorum open ıv da yüklendiği gözüküyor ama araba oyunda gözükmüyor

    YanıtlaSil
  13. ben yüklüyorum ama oyuna girince update veriyor yani oyun kendi kendine siliyor bunu nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
  14. ben youtube de emre bozkurtun yaptıgı videodan bakarak yaptım oldu ve gayet basarılı bır mod olmus emegı gecen herkese tesekkurler

    YanıtlaSil