Map Editor 2.1 | Kurulum ve Anlatımlar


Kurulum :
1. ScriptHookV yükle. 
2. Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015 x64 İndirin ve yükleyin
3. ScriptHookV.Net2.3 yükleyin.
4. Güncel NativeUI buradan indirin ve yükleyin.
5. Tüm dosyaları scripts klasörüne atın. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1-ScriptHookV nasıl yüklenir?

-ScriptHookV indirme linki ve kurulum anlatımı için buraya tıklayın.


2-ScriptHookV.Net2.3 nasıl yüklenir?

-ScriptHookV.Net2.3 indirme linki ve kurulum anlatımı için buraya tıklayın.


3-NativeUI nasıl yüklenir?

-NativeUI indirme linki ve kurulum anlatımı için buraya tıklayın.


4-Visual C++ Redistributable 

-Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015 x64  yüklemeyi unutmayın !.



5-Map Editor Kurulumu ve İndirme Linki:


-Map Editor v2.1 İndirme Linki

-Arşivdeki tüm dosyaları "scripts" klasörüne atın. 
.Kurulum Tamamlandı

(Üst bölümde yazan tüm gerekli eklentilerin kurulması gereklidir !)






not_yekta_
not_yekta_

6 yorum:

  1. nasıl kullanılıyor
    mesela bir ev modunu nasıl yükleyeceğiz

    YanıtlaSil
  2. hocam ben bunları yaptım ama olmadı nASIL YAPMAMIZ LAZIM Bİ YARDIM edebilcenmi?

    YanıtlaSil
  3. Dostum Biraz daha açıklayıcı yazarmısınız lütfen kısa bir video çok iyi olurdu çünki map yüklemek ile ilgili internette hiç bir türkçe video yok yardım ederseniz çok mutlu olurum teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. İyi günler admin bey Gta 5 dosya konumu içersinde Script klasörü yok kendim oluşturdum olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klasörün adı "scripts" olmalı. (tırnaklar olmadan).

      Ayrıca Script Hook V ve Script Hook V.NET'i kurmuş olmanız gerekli.

      Sil
  5. merhaba map editörden yarış hazırlayabılıyormuyuz

    YanıtlaSil